Vrácení zboží a reklamace

Záruční lhůta je 24 měsíců, pokud jsme ji sami neprodloužili. V případě, že telefon, který jste si u nás zakoupili, nefunguje, jak by měl, postaráme se samozřejmě o nápravu. Váš telefon uzdravíme v našem specializovaném servisu.

Jak nejlépe postupovat

Ozvěte se na naši infolinku (+420) 730 192 063  (Po-Pá 9-17), kde Vám poskytneme telefonickou asistenci při řešení reklamace, či nás kontaktujte emailem. Pokud chcete telefon předat osobně, můžete tak učinit v naší provozovně na Praze 6, kde se vám pracovník reklamačního oddělení bude plně věnovat. S sebou přineste vyplněný reklamační protokol.

Vrácení do 14 dnů

Pokud jste zjistili, že Vám telefon nevyhovuje a chcete jej vrátit, není problém! Kontaktujte nás emailem či telefonicky pro případnou asistenci.  

Reklamce/ vrácení telefonu - prosíme, čtěte pozorně:  

1. Dokumenty stáhněte, vytiskněte a vyplňte všechny požadované údaje.

2. Přiložte k zásilce pečlivě vyplněné dokumenty.

3. Při reklamaci nezasílejte příslušenství, jen reklamovaný telefon v krabici.

4. Zásilku odešlete na adresu provozovny na Praze 6, viz sekce Kontakt.  

Pozn.: V případě pozáruční/mimozáruční opravy uveďte místo čísla objednávky servisní číslo přidělené servisním oddělením.